برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

با «فترضی» هیچ عاصی در مقام غم نبود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 

 

 

وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَفَتَرْضَى

و به زودى پروردگارت آن قدر به تو عطا خواهد کرد که خشنود شوى!

(کتاب آسمانی قرآن-نشانه ۵ سوره ضحی)

 

اینم یه پست سرقتی از وبلاگ سمیه جون. قابل توجه نیایش عزیز که از وقتی باهاش نشست و برخاست میکنم مثه اون دارم میشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 http://dejavuu.blogfa.com

خداوند به وعده های خود عمل می کند . در سوره ی ضحی ، خداوند وعده ی عطا به پیامبر داده بود : و لسوف یعطیک ربک فترضی : پرورگارت در آینده عطایی خواهد کرد که تو راضی شوی . در سوره کوثر می فرماید : ما به آن وعده عمل کردیم .
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَر...وآن خیر کثیر ..فاطمه زهرا به پیامبر اعطا شد.....
پس زهرای عزیزم....خداوند به وعده های خود عمل میکند....در مورد همه بندگانش....

محمدرضا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://mamreza.blogsky.com

سلام.باز هم سرقت!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد