برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

دلم برای همتون تنگ شده بود

یه روز بیشتر نمیشه که بهتون سر نزدم ولی حسابی دلم براتون تنگ شده. 

اول از همه از جادوگر سفید عزیزم متشکرم که میدونم با تمام کارایی که داره لطف کرده وبه وبلاگ من سرزده. 

نیایش جون خوبی عزیزم من هر روز به وبلاگ شما و امیرحسن جان وهمه دوستایی که لینکشون کردم سر میزنم ولی نمیدونم چرا کدی که باید وارد کنی رو نشون نمیده ونمیتونم نوشته هامو براتون بفرستم. هی  نوشتم هی نرفت خیلی خیت شدم........  

خلاصه هیچ نو و کهنه و دل ازار ....اینجور چیزا نداره. 

نیایش جون من در بست در خدمت شما و خانواده عزیزتون هستم. اینو واقعا  میگم یا میتونین همه دوستای وبلاگی با هم بیان و یه اردو بریم وحتی شب بتونیم تودل طبیعت بمونیم خیلی خوش میگذره فقط مواظب باش  پس نیفتی و زمان اینکار هم یا فروردین و اردیبهشته یا مهر ماه 

تازه فردا قراره بریم باغ استاد زبانم برای خوردن توت. بفرمائید. در خدمتیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
یاشار سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:58 http://yashar2313.blogfa.com/

زن عشق می کارد و کینه درو می کند...
دیه اش نصف دیه منست و مجازات زنایش با من برابر...
می تواند تنها یک همسر داشته باشد و من مختار به داشتن چهار همسر ....
برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است و من هر زمانی بخواهم به لطف قانونگذار میتوانم ازدواج کنم ...
او کتک می خورد و من محاکمه نمی شوم ...
او می زاید و من برای فرزندش نام انتخاب می کنم...
او درد می کشد و من نگرانم که کودک دختر نباشد ...
او بی خوابی می کشد و من خواب حوریان بهشتی را می بینم ...
او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر .....!!!

یاشار سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:05 http://yashar2313.blogfa.com/

زن عشق می کارد و کینه درو می کند...
دیه اش نصف دیه منست و مجازات زنایش با من برابر...
می تواند تنها یک همسر داشته باشد و من مختار به داشتن چهار همسر ....
برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است و من هر زمانی بخواهم به لطف قانونگذار میتوانم ازدواج کنم ...
او کتک می خورد و من محاکمه نمی شوم ...
او می زاید و من برای فرزندش نام انتخاب می کنم...
او درد می کشد و من نگرانم که کودک دختر نباشد ...
او بی خوابی می کشد و من خواب حوریان بهشتی را می بینم ...
او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر .....

محمدرضا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:34 http://mamreza.blogsky.com

سلام.حال شما چه طوره؟
دوقلوها خوبن؟بابای دوقلوها چی؟
خوب خدا رو شکر که همه خوبید .خوش بگذره توت خوری.
نوش جان.البته به نیایش تعارف زده بودید.خوب من و ایشون نداریم. به جاش جواب دادم.ان شاءالله همیشه شاد باشید.همیشه هم برید در دامان طبیعت و از نعمات الهی استفاده کنید.جای ما را هم خالی کنید لطفا

امیرحسن چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 http://aftabehashtom.blogfa.com

سلام و صبح به خیر ...
چند روزی به خاطر پا درد وحشتناکی که گرفتارش بودم نشد بیایم و برایتان پیام بگذارم. خوب پیریه دیگه کاریش نمیشه کرد[نیشخند]
به هر حال امیدوارم من چه بیایم و چه نیایم شما جزو منتظران واقعی امام زمان و از کبوتران سپید حرم امام رضا باشین [گل]

و اما پیام امروز آفتاب هشتم به تو ... دوست عزیز :

هیچ وقت مغرور نشو ...

برگها زمانی از درخت می ریزند

که فکر می کنند طلا شده اند !!!!!!!!!!!

امیرحسن چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 http://aftabehashtom.blogfa.com

مرسی از دعوتتان ولی خودمونیم شما هم زبل هستینا

میگید فروردین و اردیبهشت و مهر که همه گرفتار درس و مدرسه و دانشگاهیم

دستت درد نکنه

نیایش چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://niyayeshebaran.blogfa.com

سلام....دوس جوووووووووووووووووووووووووونم

آخ که من می میرم واسه پستایی که توش از کلمه نیایش و مشتقات اون تشکیل شده

ممنونم عزیزم که خیالم رو راحت کردی و بالاخره اعلام کردی من من من از همه من ترم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولش کن خودم هم نفهمیدم چی شد

ممنون که دعوتمون کردی ولی بالاغیرتن تابستونی چیزی ... بابا من خدای نکرده دانشجو هستما

امیرحسن چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 http://aftabehashtom.blogfa.com

سلام دوباره بعله میگفتم ننه
دانشمندان عرصه طب فرمودند علت عمده پا درد من قد کشیدنه
بله دیگه دارم واسه خودم آقایی میشم

دو صباح دیگه آجی نیایش باید ازم اجازه بگیره از خونه بره بیرون
بالاخره مردی گفتن زنی گفتن داداش باغیرتی گفتن

سمیه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 http://dejavuu.blogfa.com

زهرای عزیزم...دعات میکنم....به امید خدا امسال زمان الهی شماست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد