برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

چی بنویسم؟

وقتی الان فقط  تو میون تمام اولویت هام اولین و مهمترین اولویتی دیگه حرف زیادی واسه نوشتن نمی مونه. باید منتظر بمونم تا وقت الهی برسه. ومن مطمئنم که امسال و همین فصل وقت الهی منه. 

ازهمه دوستانی که بمن امید میدن و نمیدونین که  یه جمله شما چقدر بمن توان جلو رفتن میده بسیار متشکرم.  

میگن دعا هر در بسته ای رو باز میکنه دعا یادتون نره. دعا در حق دیگرانه که راه شما رو هم  براتون بازمیکنه .دیگران یعنی  من .پس دعایادتون نره.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 http://mamreza.blogsky.com

سلام.خوبی؟
نمی دونم چی شد یه دفعا این مطلب به ذهنم اومد:
با خدا باش پادشاهی کن - بی خدا باش هر چه خواهی کن

ممنون راه دیگه ای بجز خدا نمونده کاملا موافقم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد