برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

خدایا شکرت

خدایا شکرت . واقعا سپاسگزارم. سپاس برای همه چی. برای امیدی که بمن میدی .برای امیدی که دوستان بمن میدن.ومن این دفعه مسیر رو  با توکل بتو و بدون استرس میخوام طی کنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:20 http://dejavuu.blogfa.com

سلام زهرا جان...دژاوو برای همه رخ میده..بین سنین ۱۵ تا ۳۵ سال هم میگن رایج تره..و بیشتر..هنوز دلیل صد در صد علمی براش پیدا نشده....
یه نظریه میگه که پدیده دژاوو بیشتر توسط افرادی که بیشتر سفر میکنند، متمول بوده، از تحصیلات بالاتری برخوردارن، قوه تخیل فعال تری دارن، قادر به یاد آوری رویاهای خود هستن و روشنفکرتر هستند تجربه میشه!!!!!!!!!!اما اصلا پایه و اساس نداره. و ۷۰ درصد مردم دنیا دزاوو رو تجربه کردن...
بعضی ها هم میگن خاطرات روح از عالم ذر هست..که در اونجا یه بار کل زندگیشو دیده....
اما هنوز دقیقا معلوم نیست چیه و تجربه ای همگانی هست...

من با همون عالم ذر بیشتر موافقم.حس اینکه مربوط به دنیای دیگه هست خیلی مبهم بمن دست میده.

سمیه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:21 http://dejavuu.blogfa.com

شکر نعمت ..نعمتت افزون کند....

نیایش پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://niyayeshebaran.blogfa.com

سلام زهرا جون ... امیدوارم خوب باشی درست حدس زدی من شدیدا گرفتار درسها شدم. راستی توی جشنواره باران نفر سوم کشور در نثر ادبی شدم ولی متاسفانه وبلاگم برنده نشد و جایزه هم سه میلیون ریال وجه نقد و یه سهمیه کربلا بود. حالا با مامان گلی دعوا داریم. من میگم باید شما برید و مامان گلی میگن نخیر باید خودت بری .... یکی بیاد ما رو از این هچل بیاره بیرون

امیدوارم برای تو هم روزها به خوبی و شادی بگذره همینقدر که امتحان نداری بدون که اوضاع خوبه


ازهمه چیزگذشتن وبه همه چیزرسیدن مهم نیست،

مهم ازچه گذشتن وبه چه رسیدن است.

تببببببببببببببببببببببببببببببببببببریک تبببببببببببببببببببببریک عالیه. خیلی عالیه .آفرین خیلی خوشحال شدم. مهم اینه که تو تمام تلاشتو کردی.
کربلا یادتون نره که واسه دوقلوهای من دعا کنید چرا وجه یکی رو نمیدید و هر دو با هم برین عزیزم که خیلی بهتون خوش بگذره اگر این روش امکان داره دوتایی برین.

یاشار پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:35 http://yashar2313.blogfa.com/


عاقبت ایـن عـشـق بی فـرجـام من
زندگی را خون کند در کام من
ای خـدا! اشک پشیمانی کجاست؟
تا بـشــویـد نـنگ را از نام من
در هـلاک من گـرت آرامشی است
این تو و این جان بی آرام من
.........................................................................

نیایش پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:58

سلام زهرا جون خوشحالم که زحماتت داره به بار میشینه توکل به خدا داشته باش و بدون که او ناامیدت نمیکند. باور کن باورهایت کارساز اشت . مانا مانی

سارا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:53 http://behtarenmadar.blogsky.com

سلام زهرا جون
ممنون که به من سرزدی دوباره پیش من بیا
دوقلوهات خوبن؟خوش به حالت دوقلو داری

نیایش شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://niyayeshebaran.blogfa.com


سلام عزیزم چشم من بیشتر میام دیدنت. معدل بالا خوبه ولی دوستی ارزشش بیشتره

واااااااااااااای نکنه این ترم اول نشم

فعلا برم یه فکری واسه امتحانام کنم

واسم دعا کن که همیشه دعاگویت هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد