برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

لاک پشت نادیا از خواب زمستانی بیدار شد.

صبح امروز بهاری ترین روزی هست که من دوباره تجربه می نمایم.  هوا لطیف و مهربان و کمی ابری. انگار که با نوازش نسیم حریر رو بر پوست بدن تجربه میکنی. 

دیروز لاک پشت دخترم نادیا بعد مدتها از خواب بیدار شد.واقعا هم الان هوا بهاری شده وبهارخیلی جلوتر از تقویم  اومده واین رو لاک پشت ثابت کرد.  

دیشب خونه مامانم بودم و شکوفه های درخت گوجه سبز نمی گذاشت که ساقه های درخت رو رویت کنیم. مملو از شکوفه های بهاری. 

سمنو مامان هم داد میزد باز عید وباز بهار و رسوم کهن چند هزار ساله ایران زمین.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیایش پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 http://niyayeshebaran.blogfa.com

اوه چه جالب پس تو متاهلی و یه دختر کوچولو؟؟؟؟؟؟؟ آره درست گفتم؟ کوچولو یا بزرگ!!!!!! بالاخره یه فرشته به اسم نادیا داری امیدوارم خانواده مهربانی باشین طوری که دخترت آرزو کنه روزی مادر خوبی مثل تو باشه

ممنون که بمن سرزدی. آره درست گفتی. ۱۰ سالشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد