برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

نصایح من به یک دوست

صبح رفتم ورزش با یکی از دوستانمون.از من خواست که در یک پروژه سرمایه گذاری کنم و من هم با ذکر دلایل به او گفتم اولا این پروزه همش ضرره واینها که میگویی فکر وخیاله و دوم تو با این سن ۲۴ بشین و فقط به ادامه تحصیل فکر کن . اگر از شرایط موجود ناراضی هستی برو آیلتس بخون برو کشوری  مثه استرالیا که هم آبروی ایران باشی و هم راضی .تازه خیلیا تو همین جا خوب رشد کردند. 

خلاصه همین صحبتا باعث شد که بخودم بیام وتصمیم بگیریم که با اقای همسر هر طور شده جوری برنامه ریزی کنیم که آیلتس ررو بگیریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیایش دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:32 http://niyayeshebaran.blogfa.com

سلام. صبح پر از ورزشت به خیر. جونم واست بگه الان دو روزه خونه ما هم شده میدون ورزشی. من و امیرحسن و محمدصدرا - داداش کوچیکم- به نوبت تردمیل. توتال کر و دستگاه دراز نشست رو عوض می کنیم. البته مامان گلی باید اینکارها رو بکنه که ما اصلا جرات نمیکنیم بهشون بگیم.
القصه اوضاع خوبه. روزی کلی کالری میسوزونیم. اما همه اینها جای یه ورزش باحال توی هوای خوب کوهستان رو نمیگیره و یا یه پارک جنگلی ... هر وقت میری صحرا و دشت یاد ما هم بکن و به جای ما هوای تازه بخور ...

نیایش چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 http://niyayeshebaran.blogfa.com

سلام صبح زیبات به خیر باشه مادر!!!!!!!!!!!!
امیدوارم پر از انرژی مثبت امروز رو که با فروردین خداحافظی می کنیم سپری کنی.

به آقای همسر سلام یادت نره

امیرحسن چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 http://aftabehashtom.blogfa.coma

سلام آخرین روز فروردینتون به خیر و شادی ... همراه خوب آفتاب هشتم این هم پیام امروزمان:

دوستی نعمت گرانبهائی است ،خوشبختی را دو برابر می کند

و به بدبختی تخفیف میدهد. (شکسپیر)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد