برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

برای لحظه حال

برای دلم مینویسم چون خودمو دوست دارم.

مودم قرضی

سلام به همه دوستان نابم 

از بس اینترنتم منو اذیت کرد بهتر دیدم که عنوان رو بنویسم مودم قرضی 

خلاصه بعد داشتن دو مودم امروز بعد 12 روز قطعی اینترنتم که نمیدونم چیش شده مامورین گرامی مخابرات اومدند و درستش کردند و البته مودم خودشونو واسه من گذاشتند تا کارم راه بیفته. خدایا شکرت 

از بهترین خبرها اینه که سعی میکنم هر روز صبح و عصر برم ورزش و تقریبا روزی 8 تا ده کیلومتر پیاده روی میکنم واین منو بسیار خوشحال میکنه. 

مهمترین نکته اینه که حسابی دلم برای همتون تنگ شده و هر چه زودتر بهمتون سر میزنم.

نظرات 27 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:17 http://www.scovellshin.blogfa.com

سلام دوست گرامی

امیدوارم که همیشه برقرار باشید

و متصل ....

سرشار از رحمت باشید

نیایش دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://niyayeshebaran.blogfa.com

سلام دوست بامعرفت و مهربونم ...

خوبی ؟ امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشی ...

من هم هم چنان دارم فرانسه رو می خونم .........

مواظب خودت باش

je t'aime

یاشار سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 http://yashar2313.blogfa.com/

شب من سـیه شـد از غــم ، مه ِ من کجات جویم ؟
بـه شـب درازِ هـجــران مـگر از خُـدات جـویــم

سخـنـت به ســرو گــویــم ، خــــبرت زِ بــاد پُرسم
تـو درون دیــده و دل ، زِ کســان چــرات جـویـم؟

به دل و دو دیده و جان همه جا نهـــفـتـه هســـتی
چو نبینــم آشــکــارا ، بــه کـــدام جـــات جــویـــم؟

تو کـه بر دَرِ تو گــم شـــد سَـر و تـاجِ پادشاهان
چه خیال فاســـد اســـت این که مــن گدات جویم

دل مــن گرفت از دیــن ، بــُت مــن کجــات یـابـم؟
شب من سیــه شــد از غـم ، مه من کجات جویم؟

تــنِ زار من شکسـتی ، دل و جـان فــدات ســازم
طلب ار کـُـنــی ســر مــن ، ز سر رضــات جـویم

چــو ز آه دردمــــنـدان ســوی تـو رود بـــلایــی
به میـــــان سپــــر شَـوَم هــم ره آن بـــلات جویم

یاشار شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:08 http://yashar2313.blogfa.com/

هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است ...

می آیند .... می مانند .... عادت می دهند ...... و می روند.....

و تو در خود می مانی و تو تنها می مانی

راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است ؟ ..... مثل همان فلانی ها ......... ؟!

یاشار دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 http://yashar2313.blogfa.com/



در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند


یکی ز شب گرفتگان چراغ بر نمی کند
کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند


نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند


دل خراب من دگر خراب تر نمی شود
که خنجر غمت از این خراب تر نمی زند


گذر گهی است پر ستم که اندرو به غیر غم
یکی صلای آشنا به رهگذر نمی زند


چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات
برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند


نه سایه دارم و نه بر بیفکنندم و سزاست
اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند

یاشار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:05 http://yashar2313.blogfa.com


یک روز یکی بود ، یکی نبود .

یک روز دیگر خیلی ها بودند و خیلی ها نبودند .

یک چند روزی گذشت تا رسید به روزی که همه بودند و یکی نبود .

و همه آن (( هیچ کس ها )) که نبودند منتظر بودند تا آن (( یکی )) که بود بیاید .

می گویم انگار همه مان گم شده ایم .

آهای هیچ کس نیست ما را پیدا کند . . . ؟؟؟!!!

یاشار چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:53 http://yashar2313.blogfa.com/


تو این دنیای نامرد

یه دختر نابینا بود

که یه دوست پسر داشت

دختره دوست پسرشو خیلی دوست داشت

بهش می گفت :

اگه من دو تا چشم داشتم واسه همیشه باهات می موندم

یه روز یه نفر پیدا شد که چشماشو داد به دختره

وقتی تونست دوست پسرشو ببینه دید که اونم نابینا است . . .

به پسره گفت :

دیگه نمی خوامت ، از پیشم برو

پسره وقتی داشت می رفت لبخند تلخی زد و با اشک گفت :

مواظب چشم های من باش . . . !!!

یاشار پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46 http://yashar2313.blogfa.com/

زندگی بی عشق و مستی ذوق چندانی ندارد

قدر جان را کی شناسد؟هر که جانانی ندارد

زندگی تا هـست پر باشد ز حرف عشق گوشم

جز بـخواب مـرگ این افـسانه پایانی ندارد

عشق اگر بی ماجرا شد لذت و شوری ندارد

کی تـماشا دارد آن دریا که طـوفانی ندارد

نشکـفد جز در بیابان ها دل خلوت گزینم

این گـل وحـشی هـوای باغ و بـستانی ندارد

تلخ تر از مرگ باشد ناز بی جای طبیبان

ای خدا ! دردی نصیبم کن که درمـانی ندارد


" کهربا "

کهربا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:02 http://yashar2313.blogfa.com/

چه عاشقانه است این روز های ابری...

چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی...

چه عاشقانه است شکفتن گل های اقاقیا...

چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمین عشق...

و من
چه عاشقانه زیستن را دوست دارم...

عاشقانه لالایی گفتن را دوست دارم...

عاشقانه سرودن را دوست دارم...

عاشقانه نوشتن را دوست دارم...

عاشقانه اشک ریختن را...

عاشقانه خندیدن را دوست دارم...

دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار

بهترین و عاشقانه ترین کسانم...

و من
عاشقانه می گِریَم...

عاشقانه می خندم...

عاشقانه می نویسم...

و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم . . .

یاشار چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:15

از پیش من هرگز نرو ، من بی تو تنها می شوم
بر من نگر ، ای بهترین ، من با تو زیبا می شوم

دریای من ، من قطره ام گمگشته ام در ساحلت
با اینکه ناچیزم ولی من با تو دریا می شوم

آوازه و ملک جهان هرگز نمی خواهم ، چرا ؟
تا تو نگاهم می کنی سلطان دنیا می شوم

معنی ندارد بی تو "من " در گوشه ی دیوان دل
اما چو اسمت می رسد معنی معنا می شوم

وقتی تو دوری از دلم غم می شود مهمان من
مانند چشم شاعرت همرنگ شبها می شوم

یاشار سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 http://yashar2313.blogfa.com

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن
با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

موهات را ببند دلم را تکان نده
در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن

من در کنار توست اگر چشم وا کنی
خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن

بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود
تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن

امشب برای ماندنمان استخاره کن
اما به آیه های بدش اعتنا نکن

نیایش چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 http://niyayeshebaran.blogfa.com/

سلام زهرا جان مدتیه ازت بی خبرم میشه بگی کجایی و چه میکنی؟ نگرانت هستم مرا از حال خود و خانواده با خبر کن ممنون

یاشار چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:16 http://yashar2313.blogfa.com/

روزی برسد تاریکی

تو چراغم هستی ؟

اگر روزی برسد تنهائی

تو کنارم هستی ؟

-----------------

اگر روزی برسد بیتابی

تکیه گاهم هستی ؟

اگر روزی برسد لحظه غم

غمگسارم هستی ؟

-----------------

اگر زخمی برسد بر دل من

تو طبیبم هستی ؟

اگر از من نرسد نجوائی

تو به یادم هستی ؟

-----------------

اگر روزی برسد این ایام

و تو غایب باشی

در سکوت خواهم مرد

اگر آن روز به فریاد دل من نرسی

یاشار پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:55 http://yashar2313.blogfa.com/

سپهــــر عصمت و عفت مه برج حیــا زینب

یگـانه دخت زهـرا بنت شـاه اولیـا زینب

نبی سطوت علی صولت حسن خلق و حسین طینت

شبیه مادرش زهرا بُدی سر تا به پا زینب

بلا گـر مایه ی قرب اللهی گشت بر پاکــان

نبودی هیچ کس آنسان که بودی مبتلا زینب

امامت گـر بُدی لایق زنـان را فــاش می گفتم

که بـر خلق دو عــالم مقتدا و رهنمــا زینب

فغــان و آه از آن ساعت که با خیل اسیــران شد

به کوفه وارد از جور و جفــای اشقیـا زینب

یاشار یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:07

دل من حوصله کن ، داد زدن ممنوع است

کم بکن این گله ، فریـاد زدن ممنوع است


بیـن این قـوم که هـر کـار ثوابی‌ست کباب

دل دلسوختـه را باد زدن ممنـوع است


تیشه بر ریشه فرهـاد زدن شیـرین اسـت

حـرفی از پیشه فرهـاد زدن ممنـوع است


شادی از منظــر این قوم گناهی‌ست بزرگ

بـزن آهنگ، ولی شـــاد زدن ممنوع است

یاشار پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:27 http://yashar2313.blogfa.com/

چه کسی می گوید :

که گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست!

دل ربودن ارزان!

دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است...!

دشمنی ها ارزان!

چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان!

آبرو قیمت یک تکه ی نان...

ودروغ از همه چیز ارزانتر

قیمت عشق چقدر کم شده است!

کمتر از آب روان

وچه تخفیف بزرگی خورده

قیمت هر انسان ... !!!

محمدرضا شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:12 http://mamreza.blogsky.com

سلام.کجایید؟
از نی نی کوچولوها چه خبر؟

یاشار چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:11 http://yashar2313.blogfa.com/

رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست

مرا به بند می کشی از این رهاترم کنی

زخم نمی زنی به من که مبتلاترم کنی

از همه توبه می کنم بلکه تو باورم کنی

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

یاشار چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:36 http://yashar2313.blogfa.com/

دلایلی که به دختر بودنت افتخار کنی


- هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری.کافیه فقط یه “بله” کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.

- به سادگی آب خوردن می‌تونی چند تا پسر رو تو کوچه به جون هم بندازی.(روشش رو خود خانما بهتر می‌دونن.پس نیازی به نوشتن نیست!!)

- هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و بادقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جونو بفهمه.

- خوب می‌تونی نقش بازی کنی.

- آنقدر زود همه چی رو می‌گیری که شش سال زودتر از اقایون به تکلیف می‌رسی.

- بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته!صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککتم نمی‌گزه.

- در تاریخ جهان به زیرکی معروفی.

- می‌تونی هزار بار هم فیلم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی.

- و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی‌کشی.

- بهشتم که زیر پای امثال شماست.

- فقط تویی که می‌دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.

- از قدیم گفتن:پشت هر مرد موفقی زنی باذکاوت بوده.

- هیچ کی نمی‌دونه دقیقا تو فکرت چی می‌گذره؟فروید، پدر روانشناسی جهان گفته:بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ ان را نیافته ام این است که یک زن چه می‌خواهد؟

- چند تا از جنگ‌های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.

- نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.

- با اینکه از مردا ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری…به یه چنگ و گیس کشی بسنده می‌کنی.

-یادت باشه که خداوند، تمام جهان رو به خاطر برکت وجود یک زن افرید.(خانم فاطمه زهرا)

یاشار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:09 http://yashar2313.blogfa.com/



چرا دنیا پر از حادثه های وارونست ؟

عاشق کسی میشی که عاشقی نمی دونه

من به دنبال تو و تو به دنبال کس دیگه

هیچ کدوم از ما دو تا به اون یکی راس نمیگه

من واسه چشای نازنین تو یه دیوونم

من دوستت دارم

من دوست دارم ولی علتشو نمی دونم

حالا که میخوای بری

حالا که میخوای بری بذار نگات بکنم

چون یه بار دیگه میخوام این دل و ساکت بکنم

یه چیزی فقط بذار

یه چیزی فقط بذار روز تولدت

هدیمو بیارم بدم دست خودت

عاشق کسی میشی که عاشقاش فراوونه

بین انتخاب عشقش عمریه که حیروونه

اونیو که دوستش داری چرا تو رو دوست نداره؟

شاید هم دوستت داره...

اما به روش نمیاره...!!!

یاشار یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:10 http://yashar2313.blogfa.com

شنیده ام که رفته ای عشق را میان کوچه جستجو کنی

شنیده ام قبل نمـــاز رفته ای ٬ به آب جو وضـــو کنی

شنیده ام برای تـو غریب و آشنا یکیست

برای بنده گشتنت ، خدا و ناخدا یکیست

شنــیده ام نیمـه شبــان باده به دسـت می شوی

رها از این زندگی و آنچه که هست می شوی

شنیده ام بهار من به دست تو خزان شده

چهــره آسمــانیت ، قبله ابلهــــان شده

شنیده ام به خواب هم مرا صدا نمی کنی

برای دیدنم دگـر ، خـــدا خـــدا نمی کنی

شنیده ام برای مــن خط و نشـان کشیـده ای

مگر چه کرده ام بگو ، مگر ز من چه دیده ای؟

شنیده ام که بــارها پیش طـبیب می روی

شنیده ام بهانه است ٬ پیش رقیب می روی

شنیده ام رقیب من خوشا بر احوال شده

خـــانه او برای تـــو قبله آمــــال شده

شنیده ام که عشق من در نظرت خار شده

جواب بر سلام مـن ٬ از سر اجبار شده

شنیده ام که گفته ای به مـن وفــا نمی کنی

ببین چه ها می شنوم ٬ ببین چه ها نمی کنی

یاشار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:11

...من که میدانم شبی عمرم به پایان می رسد...

...نوبت خاموشی من سهل واسان می رسد...

...من که می دانم که تا سرگرم بزم و مستی ام...

...مرگ ویرانگر چه بی رحم وشتابان می رسد...

...من که می دانم به دنیا اعتباری نیست...

...بین مرگ و ادمی قول و قراری نیست...

...من که می دانم اجل ناخوانده وبیدادگر...

...سرزده می اید و راه فراری نیست...


پس چرا . . . . . . . . . ؟؟؟ !!!

یاشار شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:14

فرهاد مرو هوای من بارانیست
این کلبه غم بدون تو ویرانیست

تنها شده ام میان گردی از غم
این جا دل من به عشق تو زندانیست

شیرین شده ام که بیستون را بکنی
هر چند که ادعای من حیرانیست!

امشب که روم خواب تو را خواهم دید
بیمار شدم نگاه تو درمانیست

کهربا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25

چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید

چرا نگاه هایت آن قدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم!

با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی

چرا چشمهایم همیشه بارانی است. . . !!!

یاشار سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:43


آخر بپرسش دل زارم نیامدی
چون موج اشک من به کنارم نیامدی

دور از تو زندگانی من غرق ظلمت است
مهتاب من که در شب تارم نیامدی

می خواستم که در قدمش میرم و نشد
ای جان نامراد به کارم نیامدی

من در خزان عمرم و تو در بهار حسن
ای تازه گل! چرا به بهارم نیامدی؟

با آن که در کنار تو دریای آتشم
خورشید من! چرا به کنارم نیامدی؟

امیرحسن دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 http://http://aftabehashtom.blogfa.com/

سلام و صد سلام به شما همراه همیشگی :

امروز یکی از بهترین روزهای خداست ... روز میلاد امام علی که باباترین پدر دنیاست ...

امروز رو به همه پدرها تبریک میگم. برای همشون فرداهایی پدرانه آرزومندم. امیدوارم خدا پدر شماها رو نگهداره و اگر کسی پدر نداره ... امروز به یمن قدم آقام امام علی ... پدر آسمانی اش توی بهشت مهمان سفره مولا باشه ... التماس دعا

خیلی وقته به آفتاب هشتم سر نزدید .......................... دلمان تنگتان شده

. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

نیایش سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:51 http://niyayeshesbaran.blogfa.com

salam
vay bavaram nemishe

khubin?khoshin?salamatin
moshtaghe didar

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد